De Stichting Focus Tango is onlangs opgericht. Het eerste evenement, Focus Tango Festival, van 10 t/m 12 juni in de Posthoornkerk in Amsterdam, is aanstaande. Er is nog veel werk te doen.
Heb je zin en tijd om als bestuurslid mee te werken aan de Stichting Focus Tango en haar projecten ? Je woonplaats is niet cruciaal; ook wij doen van alles remote. Afiniteit met muziek en tango is essentieel. Zo ook een hands-on mentaliteit, een sterk netwerk en een gezonde dosis humor.

Wil je als vrijwilliger helpen Focus Tango Festival een succes te laten worden? In ruil voor 10 uur vrijwilligerswerk, kun je een gratis Full Milonga Pass krijgen, die je toegang geeft tot alle festivaldagen van Focus Tango Festival 2022. We hebben hulp nodig op de volgende vlakken; marketing, bouwen/breken, decoratie, hospitality aan de deur, registratie balie, garderobe en glazen halen.

Of voel je je betrokken bij de goede zaak en wil je als samenwerkingspartner of sponsor in gesprek komen? Bijvoorbeeld over andere kunsten, multi-culturaliteit, educatie, erfgoed en gezondheid.

Neem dan vrijblijvend via dit contactformulier contact met ons op.